Želiš odpraviti bolečine v vratu, ramenih in hrbtu?

Preberi si kako se lahko relativno hitro sprostiš v pokončno držo!

Telesna drža se večinoma ohranja nezavedno, zato npr. namerno držanje ramen ali glave nazaj, poleg tega, da je takšno početje lahko utrujajoče, ni najbolj smiselno, saj obstaja izredno velika možnost, da ustvarimo dodatno obliko napetosti v telesu, ki je že tako ali tako (pre)napeto in/ali v bolečinah.

Trening, s katerim bi želeli spreminjati sključeno držo, neželeno pozicijo ramen, vratu in glave na način, da se ukvarjamo zgolj z naštetimi segmenti, najverjetneje nikoli ne bo ustvaril popolnih pogojev za ohranjanje sproščene pokončne drže, v kolikor se le-ta ne organizira tako, da se prav vsi telesni segmenti podpirajo med seboj.

Torej, dokler ne bomo obravnavali posameznika kot celote, temveč zgolj po delih, bomo praktično vedno naslavljali le posledice, namesto globljih vzrokov, in se posledično ukvarjali z bolečinami, namesto z njihovim odpravljanjem.

Skratka, v izogib »medvedji uslugi« samemu sebi se raje posvetimo ugotavljanju tega, ali imajo naš vrat, rameni in hrbet podporo od spodaj navzgor in ali so vsi našteti telesni segmenti popolnoma neodvisni, da ne vplivajo od zgoraj navzdol na ostale segmente. 

 

Na priloženih slikah je Jure, še en izmed tistih, s katerim sva v treh srečanjih uspela doseči izrazitejšo spremembo v njegovi telesni drži. Od leve proti desni si sledijo slike od prvega do tretjega srečanja. Na vseh slikah je Jure slikan po koncu izdiha in brez dodatnih navodil za to, kako naj se postavi pred objektiv.

Prva slika je bila posneta pred kakršno koli obravnavo, druga en teden po prvi obravnavi in tretja po tretji obravnavi po treh tednih od prvega srečanja.

Na sliki v sredini je že opaziti spremembo v poziciji vratu, ramen in hrbtenice, čeprav sva se na prvem srečanju ukvarjala predvsem z optimalno funkcijo in pozicijo tkiv spodnjih okončin. Ko je dobil podporo od spodaj navzgor, so bili njegov vrat, rameni in hrbtenica že precej v boljši poziciji, brez da bi se za to sploh kakorkoli trudil.

Če bi na primer z masažo in/ali treningom naslavljal le zgornji del, bi bilo takšno spremembo praktično nemogoče doseči, oziroma bi bila sproščena pokončna drža in dolgoročna odsotnost prekomernih napetosti/bolečin nedosegljiva.

Morda imaš celo lastno izkušnjo z opisanim in poznaš občutek po masaži vratu, ramen in/ali hrbta, ko po nekaj dneh tista kratkotrajna sproščenost relativno hitro izgine in se je potrebno ponovno odpraviti na masažo, da bi dosegli sprostitev, namesto, da bi jo lahko ohranjali sami. No, o tem govorim…  

Ali pa se že dlje časa trudiš s treningom zgornjega dela telesa, telesna drža pa se spreminja (pre)počasi glede na vložen trud, ob tem pa te mogoče še vedno spremljajo bolečine, čeprav se izjemno trudiš, da bi se stvar spremenila?

Kaj bi naredil/a, če bi imel/a možnost v 3 srečanjih v 3 tednih poskrbeti za izrazitejšo spremembo telesne drže in se sprostiti v pokončno držo, tako kot je to naredil Jure?

Te zanima, kako ti lahko z večkrat preizkušenim in učinkovitim sistemom, pomagam do želene telesne drže, boljših gibalnih sposobnosti in manj prekomernih napetosti/bolečin?

Pošlji sporočilo za rezervacijo termina za posvet! (klik) 


Želite biti obveščeni o aktualnih treningih, novicah, seminarjih in delavnicah?

Prijavite se na e-novice.