Sprememba skoliotične drže

Mateja je še ena tistih, s katero sva v treh srečanjih v treh tednih poskrbela za izrazitejšo spremembo njene skoliotične drže*.

Je kje še kdo, ki bi rad, da mu/ji z večkrat preizkušenim in učinkovitim sistemom pomagam do želene telesne drže, boljših gibalnih sposobnosti in zmanjšanja prekomernih napetosti/bolečin?

Pošlji mi sporočilo na info@dalibor-todorovic.si in se bova pogovorila o možnostih.

 

*Na vseh fotografijah je Mateja v sproščenem položaju, po izdihu in brez dodatnih verbalnih usmeritev o tem, kako naj stoji pred objektivom, razen tega, da ji je bilo pred slikanjem rečeno, naj se s hrbtom postavi proti objektivu in naj po vdihu izdihne.

 

Zakaj bi sploh spreminjal/a skoliotično držo?

a) Da vzpostaviš enakomernejšo obremenitev tkiv skozi celotno telo in s tem izboljšaš gibalno funkcijo (več moči, gibljivosti, vzdržljivosti, ravnotežja, koordinacije itd.) ter zmanjšaš možnosti za nastanek poškodb/preobremenitev.

 

b) Z namenom odpravljanja bolečin in/ali prekomernih napetosti v:

- stopalih (trn v peti, deformacija nožnega palca,...),

- gležnjih in golenih (vnetje pokostnice,…),

- kolenih (skakalno in tekaško koleno,…),

- kolkih (utesnitev kolka,…),

- hrbtenici (hernije, bolečine v ledvenem delu, sakroiliakalnem sklepu,…),

- ramenih in vratu (utesnitve rame, bolečine v vratu,…),

- komolcih (teniški in golfski komolec,…),

- zapestjih in

- glavi (glavoboli, migrene,…).

 

c) V primeru, da želiš izboljšati prebavo, proces dihanja in delovanje ostalih organov (srce, možgani ipd.).

 

Pošlji sporočilo za rezervacijo termina za posvet! (klik)


Želite biti obveščeni o aktualnih treningih, novicah, seminarjih in delavnicah?

Prijavite se na e-novice.